gennaker

ik ben op zoek naar een 2e hands maar zo vers mogelijk gennaker, afmeting 80/100 m2. Voorlijklengte rond de 14/15 meter schat ik zo. Mn vorige ligt ergens in denemarken op de zeebodem en daar ween ik (haast) nog elke dag om.

Hoi Erik,
Leo Ouweneel heeft eens een goedkope genaker ergens vandaan gehaald. Vraag hem eens.
Ciao,

Erik,
ik heb er ook nog 1 te koop, zie ongeveer 6 maanden terug. Ik haal hem wel weer naar voren.
Ciao,

Hoi Erik,
<<>> Mn vorige ligt ergens op de zeebodem… <<>>
Ik bespeur een verhaal , houd ons niet langer in spanning…
Groeten,
Harold

wel, kort en goed, tijdens een vier maanden durende zeiltrip door de oostzee afgelopen zomer, is in een extreem knobbelige zee,wind, 4bft tegen stroom en zeebodem die van 50m naar ongeveer 2 meter ging, onze gennaker die voordek klaarlag in een tas, veilig aan relingdraden vastegzet, van voordek geslagen. We hebben het eerst na 5 min doorgehad omdat de zee zo stuiterig was dat ik vooral bezig was gezin en boot heel te houden. Voelde erg sneu en ik was vooral savonds nog van slag omdat ik vooral het gevoel had daardoor hoe het zou zijn als je een persoon mist zonder door te hebben waar het is gebeurd. Gaat nu alleen om een lap stof, maar het wasnogal bevreemdend om niet eens door te hebben gehad waar en hoe, mogelijk heeft dat kreng eerst nog ook minuten lang aan zijn tas langszij gehangen’. Mocht je willen zoeken, ik denk 3,5 ten zw van Laeso…De verzekering heeft het overigens vergoed.

laat ik nou net…