Bestel hier de verenigingswimpel!

Vanaf heden wederom te bestellen: De enige echte wimpel van de Dufourvaarders!
De wimpel is 30x45 cm, rondom afgewerkt, voorzien van kopband met etiket en wasvoorschrift, koord en lus. We hebben vanaf juni 2007 een nieuwe, nog betere kwaliteit en de wimpels zijn nu 100% polyester.
Uiteraard willen we zoveel mogelijk Dufourwimpels in Nederland hebben varen, dus heb ik er nu wat meer besteld. Om het risico voor mij zo klein mogelijk te houden wil ik er ook weer snel vanaf, dus als je er meer bestelt ben je goedkoper uit:
1 wimpel: € 8,95
2 wimpels: € 15,00
3 wimpels: € 21,00
Deze bedragen zijn inclusief verzendkosten.

Om iets te bestellen kun je terecht in ons webwinkeltje: http://shop.dufourvaarders.nl
Groeten,
Richard
Riesmo
2006-01-08_194618_WimpelWind.jpg

Richard,
 
Grandioos, ik heb er al 1 besteld. En nu maar hopen dat het plezier in de Dufour weer terug komt!
 

Hi Richard,
Een leuk idee. Ik heb er 2 besteld. Nog 97 te gaan! Ben benieuwd hoeveel ik er het komend seizoen zal tegenkomen.
Groeten,
Loet
(D2800, Waterdufel)

Wat een leuke wimpel, ik doe graag mee.
Jan Willem

Richard, eindelijk voor elkaar. Ik denk dat ze zo verkocht zijn. Prachtig hoor.
Tenslotte zijn er in 1 jaar bijna 120 nieuwe leden bijgekomen. Bij 150 leden moeten we maar eens met leveranciers gaan praten over korting en zo
 
 

 Waarom heb jij maar 1 klein wimpeltje besteld, moet er geen 1 in de kantine? 

bovenstaande is een reaktie op Hans van Gent zijn schrijven.

Ok? Richard,
ik wil er nog 2 hebben, Leo en delen wel de kosten voor het kantine vaantje!
Ciao,
 

Mooi idee, dank je. Ik bestel dan ook graag.

geachte
 
ik zou ook graag een vaantje bestellen
mijn gegevens
fam mortier

belgie
hoe moet ik betalen?
 Riesmo39668,4353703704

graag meer bankgegevens voor betaling vanuit belgie

Hallo Erwin,
Wellicht dat we de naam van de vereniging nog aan moeten passen, we hebben minimaal 2 leden uit belgi? die een vlaggetje willen
Ik heb je net een mailtje gestuurd met de aanvullende data.
Groeten,
Richard
p.s. mochten er meer mensen zijn die in het buitenland wonen en een vlaggetje willen bestellen, dat kan gewoon. Stuur me dan een mailtje en ik zal zorgen voor de IBAN en BIC codes. Afhankelijk van het land van bestemming heb ik iets meer nodig om de verzendkosten te kunnen dekken. Voor Belgi? betekent dit dat het vlaggetje inclusief verzendkosten 10,00 euro kost (ipv 8,95 euro)

Richard,
Voor een groot aantal vaarders zit het seizoen er weer op, of bijna op. Mijn Dufourvlag was volledig versleten en ik heb hem weggegooid. Volgend jaar wil ik echter weer een nieuwe vlag hebben. Kan ik deze op dezelfde wijze bestellen als vorig jaar?
Vriendelijke groet      & nbsp;         & nbsp;         & nbsp;     Rob         &nb sp;         &nb sp;         &nb sp;         &nb sp;   

Hallo,
Jahoor, je kunt gewoon weer de pagina aanklikken en opnieuw een wimpel bestellen. Ik heb er geen 100 meer, maar kan nog wel wat leveren!
Richard

Beste Richard,

als er nog wimpels te koop zijn dan bestel ik er graag eentje (voor de splinternieuwe 385)

Stuur je me de IBAN en BIC gegevens ivm een overschrijving van een Belgische rekening?

Vriendelijke groeten
Luc


Belgie
Riesmo39668,4362962963

Lijkt me leuk, een Dufour op het water te begroeten “met de wimpel in top”. Ik heb er ook ??n besteld.

Hoi allemaal,
De wimpels vliegen met het nieuwe seizoen mijn zolderkamertje af, ik  wil niemand teleurstellen en heb daarom besloten een nieuwe lichting te bestellen. De prijzen zijn een beetje aangepast, hoe meer wimpels hoe meer vreugd - zie bovenaan het bericht.
Groeten,
Richard

Nieuw lid van het forum, dus meteen maar een wimpel besteld. Ben benieuwd hoeveel we er komend seizoen op het water tegen gaan komen.
Bye the way:
Zijn er nog regels waar deze wimpel te voeren, maakt rechts of links  iets uit? (Ja, we zijn nog relatief nieuw in de zeilerij, dus de etikette regels hebben we nog niet onder de knie…)
 

Harold,
Bij de wimpel zit een briefje met de etikette, je hoort deze aan bakboord te voeren. Zie vaartips.nl/tipv.htm bij het onderdeel vlagvoering. Je ziet veel mensen toch nog wimpels aan stuurboord voeren. Tevens zie je nog vaak dat de NL vlag na zonsondergang niet weggehaald wordt. Ze noemen dit “voor de hoeren vlaggen”[size=12]. Tja, al met al aardig wat etikette op het water.[/size]
[size=12]Groet, Jeroen[/size]

Bedankt, en ik zal proberen wat consequenter te zijn met “stuurboord” en “bakboord”…
Aardige site trouwens, die kende ik nog niet.