Keerblokken en valgeleiders

Ik probeer op internet de keerblokken + bevestiging aan mastvoet te vinden, aangezien ik meer lijnen terug wil laten lopen naar de mast. Iemand een idee welk type dit is, en hoe die bevestiging aan de mastvoet heet? Ik zoek er stuk of 4.

Idem voor de valgeleiders. Liefst zoek ik hetzelfde type als orgineel op de rechterkant zit.

Kijk maar eens hier bij zspars zsparsuk.com/online-store/%3Foffset%3D180

Wellicht kan Noordschans ze bestellen, leveren.

Succes.

Hallo, wellicht heb ik deze nog wel liggen.
Volgens mij heten die dingen mast collectors.
Ik ga morgen naar de boot en zal eens kijken.

Ik heb ooit die deck organizers ook gekocht, twee stuks. Moet ik even opzoeken, misschien heb ik de correspondentie nog.

Gr.

Die organizers zijn:

Lewmar part number 29139102

Via google wellicht nog wel te krijgen.
Zoals hier: imnasa.com/en/organiser-oce … ewmar.html

En hier: maristo.pl/lewmar-organizery/18 … m-old.html

Ik heb van die mast collectors nog eentje over. Mocht je interesse hebben, stuur dan maar een pm.

Dag, lees de laatste berichten nu pas. Heb spulletjes inmiddels al gekocht, ook de Lewmar organizer voor 4 lijnen inderdaad bij Imnasa vandaan.
Ik was positief verrast dat er gewoon al een metalen plaat ingelamineerd onder het dek zit voor de valstoppers en Lier.

Ja, de latere modellen hebben dat inderdaad, erg handig is dat. Vooral de plaat bij de lieren, die is behoorlijk groot.
Fijn dat het gelukts is, ik meen me te herinneren dat er voor de valgeleiders niet veel ruimte was voor een grotere, heb je miss een foto van de bevestiging?