Dufour 34 of 34 performance

Hallo,

Kan iemand mij vertellen wat het verschil is tussen een dufour 34 en een 34 performance?
Ik heb mijn oog laten vallen op een 2004 dufour 34 en de makelaar geeft aan dat het geen performance is. Wat is nou het verschil, of beter nog wat zijn de verschillen?

Ik heb me rot gezocht op internet maar kan amper wat vinden , het zijn allemaal 34 performance waar ze het over hebben. Graag zou ik ook willen weten wat de nieuwprijs was van een 34 uit 2004

Ook zou ik graag willen weten wat echte aandachts punten zijn bij de koop van een 34.
Alvast bedankt.

Van beide modellen heb ik de ownnermanual infile.
Stuur mij even een PM met een bruikbaar e-mailadres en dan zal ik ze toesturen.

MVG

Piet

Hoi Piet,

Ik heb de pm gestuurd.
Alvast bedankt!

Hoi,

Er is in het verleden ook een Dufour 34 gebouwd, volgens mij. Deze boten zijn veel ouder dan de 34 Performance, die zijn van, ik dacht 2003 e.v.

Ciao,

Ok, dank voor je reactie.

Dus als je over een dufour 34 spreekt vanaf bouwjaar 2003 , dan is het dus altijd een performance?

Ik denk dat die makelaar niet weet waar hij over praat, dus wees voorzichtig!
Er staan genoeg mooie 34 Performances te koop!
Er is wel een tijd nog een Dufour 35 Classic geweest. Dat was een zeilboot uit de Classic serie. Misschien bedoelt hij dit type.

Heb jij geen foto’s?

Ciao,

Dank voor je reactie Hans.

Dan is dit gewoon een performance. De makelaar vergist zich dan. Ik heb het laatst ook nagevraagd bij een zeilgenoot met een 34p. En die zei hetzelfde.

We willen wat groter maar niet te groot en een 34 voet is voor ons een mooie maat. Binnen die maat vind ik zelf de 34 p de meest geschikte voor ons, en ook nog eens een van de mooiere moderne zeiljachten. Maar ja eerst zelf eens de boot verkopen. Een boot kopen is zo gedaan, maar verkopen is een ander verhaal :smiley:

Jij kan jouw boot ook te koop zetten op deze site! Een paar mooie foto’s er bij en wie weet.
Als jij nog meer info wilt van een 34 P, kan jij altijd contact opnemen.

Succes.

Ciao,